Scroll to top
sl

Izobraževanje s področja digitalnega marketinga

Med 15. in 17. julijem smo se zaposleni podjetja Optium d.o.o. s področja marketinga udeležili izobraževanja na temo Osnove digitalnega marketinga ter podrobnejša predstavitev platform Mailchimp in SEMrush.

Izobraževanje
Izobraževanje

Najprej nam je predavatelj mag. Radoš Skrt predstavil različne vrste oglaševanja, ki so temeljni način za pridobitev obiskovalcev na spletni strani. Prvi izmed teh je bil Facebook, ki je še zmeraj vodilno socialno omrežje glede na število uporabnikov. Nadaljevali smo z kratko predstavitvijo Google Adwords, storitvijo podjetja Google za oglaševanje s plačljivimi oglasi. Velik del predavanja smo namenili SEO optimizaciji, ki je v našem podjetju pomemben del marketinških aktivnosti. SEO optimizacija je postopek izboljšanja vidljivosti spletne strani pri organskih iskalnih rezultatih. Sledil je remarketing in na koncu še e-mail marketing. Seznanili smo se, kako najboljše pridobiti nove e-naslove in tako razširiti našo že obstoječo bazo ter debatirali o naših ciljih e-mail kampanj.

Drugi del izobraževanja so predstavljale delavnice. Začeli smo s podrobno predstavitvijo ponudnika za pošiljanje e-pošte Mailchimp. Navedli smo nekaj pomembnih faktorjev, ki jih je potrebno upoštevati pri sestavi e-mail kampanje, debatirali o ključnih sporočilih, strategijah, itd. Pregledali smo naše pretekle e-mail kampanje in jih kritično preučili. Nastavili smo si nove strategije in cilje, ki jih bomo uporabili v prihodnosti. Na koncu smo se posvetili še spletnemu orodju SEMrush, kjer se lahko spremlja učinkovitost spletne strani. Pregledali smo vse funkcionalnosti tega orodja, od spremljanja konkurence do analize posamezne strani v naši spletni trgovini.

Izobraževanje je bilo obsežno, a zelo učinkovito, saj smo se z mnogimi pojmi srečali prvič. Znanje, ki smo ga pridobili, bomo karseda najboljše izkoristili v praksi.

Post a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja